Ush vilken tråkig måndag..... Har en lååån...

img_4011 (MMS)

Ush vilken tråkig måndag..... Har en lååång dag idag på jobbet och är så trött!!!! Hade skit kul ute i lördags med jobbet, vi käkade tre rätters med en massa vin:) sen drog vi tjejor vidare och satte oss och drack ännu mera vin och det slutade att jag kom hem kl sex på morgonen, haha!!! Sen så var det bara och kliva upp till jobbet kl nio igen, ush vill bara hem och sova nu!!!!!! Men får ju skylla mig själv, jag visste ju att jag skulle jobba dan efter.... Men så kan det gå!!! Kul hade vi iaf det e ju huvudsaken:) Nu måste jag hälla i mig massor med kaffe så jag håller mig vaken idag!!!! Återkommer när jag känner mig mer levande, haha:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0