Hej dääär!!! Jag och lilla sessan på bild,...

img_4054 (MMS)

Hej dääär!!! Jag och lilla sessan på bild, Linnea sötnosen;) jag bjöd ju som sagt på mat till en del av familjen igår, lasagne blev det, yam yam!!! Och så blev det lite goooos i soffan och en massa snack, älskar och umgås med min familj, men tyvärr så blir det inte så ofta som jag vill:/ Äntligen är fredagen här (eller den är snart slut men iaf) ligger i soffan med Darling vi har kollat på film, eller jag har kollat på film och D ligger och snarkar för fullt, ha ha!! Har spelat in snark ljuden så han ska få höra hur högt han snarkar, hö hö:)) Imorn drar vi iväg till Stockholm och ska bo på hotell, vi känner att vi måste göra nåt, vi e rastlösa... Vi tänkte boka en resa till London ikväll och dra imorn bitti och komma hem på söndag, ha ha. Men det blir Sthlm istället, längtar till hotell frukosten, ha ha!!! Så imorn blir det knalla runt på stan, ta en fika i solen och bara umgås och bada senare på kvällen;) Jag hade ett krav när vi skulle boka rummet ikväll, MÅSTE ha ett badkar på rummet, ha ha!!! Minns inte när jag tog ett varmt bad, och så tända lite ljus och vin till, åhh härligt!!! Så imorn blir det me and darling time för hela slanten, ska bli skit mysigt <3 Vi tänkte om vi skulle ta tåget upp imorn, inte likt oss (jag vet) vi tar ju bilen precis överallt jämt :p Men det e faktiskt smidigare och ta tåget, slippa parkera bilar hit och dit, ha ha!!! Nu ska jag hoppa ner i sängen, måste upp ganska tidigt imorn och packa lite! Nati Nati <3


Kommentarer
Postat av: Zandra

Va mysigt me en stockholmstrip! Hoppas att ni inte får lika blåsigt som vi haft hela veckan. Ha så kul! Kram

2011-03-26 @ 06:55:20
URL: http://almsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0