Åhhh Gud vad jag längtar till våren/sommar...

img_0781 (MMS)

Åhhh Gud vad jag längtar till våren/sommaren när man kan gå klädd i skinn jacka och sandaler, slippa alla tjocka kläder!!!! Älskar verkligen gladiator sandalerna som jag har på mig på bilden, köpte dom i Bulgarien, och min absoluta favorit jacka från h&m. Börjar få lite vår känslor nu faktiskt när det e soliga och fina dagar:) Men får väl stå ut ett litet tag sen jävlar ska alla tjocka tröjor och raggsockor stoppas undan långt ner i källaren, ha ha!! Har hittat massor med fina kläder och skor som jag skulle vilja köpa, men jag får vänta lite.... För har tänkt och shoppa massor med nytt när vi åker till London:)) Det e ju 1000 gånger roligare och shoppa loss där än här hemma, men snart så! Vi åker ju typ snart eller jaaa.... det e ju ioförsig över 1 månad kvar men det går fort får vi hoppas:) Jag får fortsätta och springa till solariet i väntan på att jag kan börja sola ute i den riktiga solen!!!!!! Hoppas att jag slipper bli sjuk, börjar nämligen få ont i halsen och förkylningen kryper fram:/ Vet vem jag ska skälla på om jag blir sjuk, hö hö!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0