6 mars 2011

Sol sol sol, gud vilken härlig helg det har varit=) Vi kom nyss hem från Toms mamma, vi åkte dit med syster, adde och barnen. Sjukt mysigt har vi haft idag, vi köpte med oss korv och gick en promenad ner till sjön och grillade i det härliga vädret=) Vi passade även på och kollade på alla fåren och de små lamm bebisarna, gud vad söta dom är. Så skönt och bara åka iväg till "det riktiga landet" njuta av naturen och bara vara. Så nu ligger vi i soffan och e helt slut, börjar känna mig lite sjuk=/ Eller så e jag bara så trött.... Tom har börjat blivit sjuk så hoppas inte att han smittar mig bara!!!

Slänger in lite bilder från helgen!



Jag i fredags, jag och darling drog ut och käkade och gick på bio efter <3 



Tom tyckte att han hade mer nytta av min nya sjal, ha ha!!! Kanske ska
sälja den till honom för dyra pengar =)



Jag och Linnea <3 Stackars lillen har fått vatten koppor. Igår hängde vi
hemma hos syrran och dom hela kvällen,
käkade god mat och babblade! Duktiga Filip som fotade oss två=)



Sen skulle Linnea fota mig och Filip, gick väl sådär. hahah=)



Jag och Tom idag när vi var ute och grillade <3



Syster och jag <3



Tom och Adde snackar skit vid brasan=)



Filip och Linnea, sötnosar=)



Lovley



Jag rockar loss inne i ladan, haha=)



Ett riktigt Lambi Lamm, hahah=)



Sunshine, hade på mig mina öron muffar idag. Perfekt man håller
sig både varm och så blir inte håret platt=) Köpte dom på Stadium
förra året.

Nu ska vi kolla på SOA och käka nåt gott lite senare ikväll, en riktigt mys söndag=)



Kommentarer
Postat av: Lena

Kul att ni kom ut idag !

Tack för korven,det var sååå mysigt <3

2011-03-06 @ 18:38:47
URL: http://www.vallgubben.se
Postat av: syster

Tack Lena för att vi fick komma, mysigt ställe!!

O syster, thanks!!! <3(så jag ser ut på bilden, helt mosig...förskylningen sätter sina spår...typ!!!!

2011-03-06 @ 22:17:15
Postat av: Rebecka

sv;Det gör jag med!:D

Men har dock aldrig köpt något därifrån xD

2011-03-10 @ 18:58:21
URL: http://fromheaventoearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0