30 mars 2011

Åhh jag kan inte sluta tjata om att det är så härligt att våren är här, ÄNTLIGEN!!! Idag så skyndade jag mig hem från jobbet för att gå en promenad, drog på mig träningskläderna och solbrillorna såklart=) Körde stenhårt, jag var helt svettig när jag kom hem!! Det e bra då vet man att man har gett gärnet, hehe=) Så nu ligger jag i soffan nyduschad och redo att spendera kvällen i soffan men min dator, tv och Dollar, haha=) Darling är i Stockholm med jobbet. Det känns som att det är 100 års sen jag hade så här mycket tid på kvällen, stressar alltid på kvällarna eftersom att jag kommer hem så sent typ jämt=(

Glömde berätta att när vi var i Stockholm i helgen så gick vi in på en resebyrå och frågade lite om våran usa resa. Och hittade sjukt bra och billiga biljetter, Las Vegas - Los Angeles - Miami. Vi måste bara bestämma oss för exakt datum vi vill åka och exakt hur många dagar. Men det lutar mot September/Oktober och 16 dagar. Man får ju räkna bort typ 2 dagar i bara flygtid. Vi tänkte även boka hotell i förväg och bil, så det mesta e kirrat när vi kommer fram. Så tråkigt bara att det är så lång tid kvar bara, men det kommer nog gå fort. Nu e det inte så långt kvar tills vi åker till London och sen kommer ju sommaren och då händer det ju alltid massa kul. Och sen e det typ Sep/Okt, positivt tänkande, haha=)) 

Nepp nu ska jag drcka lite kaffe och fortsätta myseriet i soffan;)

 

Hade på mig Skor Nike, byxor Adidas och jacka Peak.



Och lyssnade på radioseven såklart=)

Love/ Lillis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0