3 mars 2011

Är så glad, vi har precis bokat resan till London. Äntligen ett datum och längta till, älskar verkligen London vill bara åka nu direkt=) Vi åker den 29 april och flyger hem den 3 maj, så det blir flera dagar vi bara ska göra massor med kul och shoppingen får vi inte glömma, hehe=) Och då kommer det garanterat vara varmt där så då blir det uteserveringar och rosé vin precis som förra gången, Love love love=)

Shit vilken tidig väckning jag hade imorse 06.00 gick jag upp!!!! Var tvungen och lämna min bil på lagning så tidigt imorse så jag kunde få skjuts av Tom till jobbet igen. Så nu e den äntligen lagad igen, slipper vara orolig av att det luktar bränt hela tiden!!! Måste gå upp lika tidigt imorn börjar 07.00, åhh jag kommer vara helt död imorn kväll, men e ledig i helgen så underbart=)

Nu ska vi kolla på SOA (ovanligt) det e ju så sjukt spännande nu. Vill vara vaken hela natten och bara kolla på alla säsonger, haha=)



E så nöjd med min kamera, men det e kanske behövs en liten
rengöring av spegeln, shit vad damm korn, haha.



Fixade en härlig liten bula i pannan här omdan. Råkade stänga
dörren lite förtidigt och hade huvudet emellan och smack sa det, haha.
Shit vad ont det gjorde, e fortfarande helt öm. Klant!!!!!!!!

Tröjan som jag har på mig är köpt på Primark i London;) En vanlig
grön basic tröja med paljetter på axlarna.

Kommentarer
Postat av: Louise

heyy gillar din blogg! primark in my life <3 shoppade där som tusan när jag va där i somras ;)

kramar

2011-03-17 @ 21:19:56
URL: http://lindkvistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0