29 mars 2011 Imorse ville jag verkligen in...

img_5249 (MMS)

29 mars 2011 Imorse ville jag verkligen inte kliva upp ur sängen, ville bara vrida tillbaka klockan och ligga i hotell sängen, he he!!! Helgen var så underbar så har lite svårt och komma tillbaka i vardagen, jobba liksom:/ Men har bara en fyra dagars vecka så det borde gå fort:) Och i helgen ska det göras massor med kul igen har jag bestämt redan nu:) Vädret har ju iaf varit klockers idag, så imorse bestämde jag mig för att strunta i min vinter jacka när jag skulle dra till jobbet. Det e ett stort beslut för mig när man ska strunta i vinter jackan, hahahahah:) Hade glömt bort att jag hade min röda peak jacka i garderoben så den fick det bli idag, kände mig som en riktig sporty girl imorse, ha ha!! Brukar inte ha på mig så mycket "sportigt" men till jobbet kan det vara ganska skönt och vara mer avslappnad ibland:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0