27 mars 2011

Helloooo=)

Söndag idag och helgen har gått så himla fort, jag har haft det underbart med Darling i Stockholm på en liten weekend=) Vi var så rastlösa i fredags så vi började kolla på flyg till London, tänkte att vi kunde åka lör-sön, men sen till slut så ringde vi och bokade hotell i Stockholm istället, haha=) Clarion Sign, sjukt fint hotell. Vi har bott där tre gånger tror jag, kan verkligen rekomendera stället!!!

Haft jätte mysigt i helgen, vi åkte faktiskt tåg upp igår vid lunch. Mycket smidigt, eftersom att hotellet ligger så nära stationen och stan så det var perfekt. Käkade lite lunch när vi kom fram och sen knallade vi runt lite på stan i det härliga vädret, hittade faktiskt inget speciellt. Fick med mig ett läppglans iaf<3

Det var så skönt väder så vi satte oss på en uteservering och drack kaffe, öl och vin i flera timmar. Älskar verkligen våren när man kan börja sitta ute i soooolen=) Efter allt knallande så drog vi till hotellet och la oss i badet och drack lite öl och bara slappnade av, vi låg där i flera timmar och bara babblade. Det var ju mitt "krav" när vi bokade rummet, att det måste finnas ett bad, hahah=) Men det e ju så skönt, speciellt när vi inte har nåt hemma då uppskattas det verkligen!!!!

Efter att båda var skrynkliga som gamla hubert och berta, haha, så fixade vi iordning oss och gick ner i lobbyn och drack lite öl och babblade, sen vidare till en annan bar och dricka ännu mera öl, hahah=) Sen till slut så kom vi till en restaurang och kunde käka god mat och vin<3 Känns som att vi drack typ konstant (vilket vi typ gjorde), men får nog skylla på det fina vädret. Det var därför det sög i alkohol tarmen, höhö!!! Iaf en riktigt skön helg med mitt hjärta, man behöver tid tillsammans och göra saker som man inte gör allt för ofta. Man uppskattar allt lite mer då=)

Här kommer lite bilder från helgen=)



Vi njuter=)



Darliiiiiing<3



Och glada jaaag=)



The room



Ölen på kylning, haha=)



Lovley!!!!



Bath time=)



Beibeee<3



<3



Dags att checka ut, och jag var PROPPMÄTT efter frukosten, men shit
vad gott det var!!!!!!



The gloss 290:- / NK



Dior addict pearl 556, min nya favorit. Skit snyggt!!!!



Glossy lips, huh?! =))

Love/ Lillis


Kommentarer
Postat av: lizette

Tack för kommentaren! Vilket fint läppglans, färgen passade dej perfekt! :)

2011-03-31 @ 09:51:44
URL: http://lizettepinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0