17 mars 2011


Så skönt med en ledig dag idag, jag skulle ju börja min dag med en power walk men min förkylning vill inte släppa så jag blev tvungen och skita i det=( Men ska börja köra stenhårt sen när jag e helt frisk istället, vill inte tvinga kroppen till sånt som man egentligen inte orkar!! Men jag åkte iaf iväg och solade en snabbis imorse, vill inte tappa min bränna nu så måste hålla igång lite=)

Just det engående resan jag pratade om, vi ska åka till USA. Wohoooo=) Fast det blir till hösten vi åker, men det e mycket som ska planeras och bestämmas. Framför allt vart vi ska åka, det e fortfarande lite oklart. Men troligtvis så ska våran resa se ut så här i 2 veckor. Vi börjar med att flyga till Las Vegas och stannar där i några nätter sen vidare till Los Angeles med bil, båda vill ju verkligen bila lite i usa och se lite annat också=) Stannar några nätter i L.A och sen vidare till Miami med flyg och där är våran slut destination, och det kanske blir ungeufär 1 vecka i Miami=) Vill åka NUUU, haha. Men det e alltid roligt och ha mål i livet och den här resan e verkligen en utav alla miljoner saker jag vill göra i livet. En roadtrip till USA liksom med mitt hjärta<3, hur kul kommer inte det bli=))



Las Vegas



L.A



Miami Beach

Nepp nu ska jag sticka iväg och göra lite ärenden, sen ikväll blir det laga mat och sitta framför datorn hela kvällen typ, jag har en miljon grejer som ska beställas till min bil=dyrt!!!!! Men min pärla kommer vara så fin till våren,yejj=)



Me today. Har på mig en vit tröja med spetsdetaljer från BB och till det kör
jag på ett par vanliga jeans. Funderar på om jag ska ha min vår jacka
på mig idag, det e soligt ute men det blåser så mycket, hmmm... Jag som
ALLTID fryser, njaee kanske ska ta min VARMA peak jacka endå=) Den
har ju hållt mig varm hela vintern så kanske ska hålla mig till den i några
veckor till för att vara på säkra sidan, haha=)

Have a gooooood day;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, det låter ju underbart! Vilken drömresa :D



Jättefin bild också!



Sv: Tackar! :)

2011-03-17 @ 18:36:56
URL: http://accessoara.blogg.se/
Postat av: Tove

Åh vilken härlig rese det låter som! När jag var i USA (New York) vet jag att man kunde få handla utan moms i en hel del varuhus om man visade något papper (hembiljetten eller den där gröna lappen man får i passet kanske det var). Är säkert så på fler ställen i USA :)

2011-03-17 @ 21:56:26
URL: http://totto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0