15 mars 2011 Då var veckan igång igen, är ...

img_4005 (MMS)

15 mars 2011 Då var veckan igång igen, är fortfarande lite förkyld och matt i kroppen men har börjat jobba igen iaf!!! Känns ganska skönt faktiskt, kom nyss hem från en power Walk med darling:) älskar när våren är på väg, nu ska det börjas promeneras för fullt till en början och sen springa när jag e helt frisk:) På torsdag e jag ledig och jag har massor med saker som jag ska hinna med då:) bl.a. Börja dagen med en promenad och sen iväg och sola lite, älskar lediga dagar även fast dom ofta blir stressiga, men det e väl så det ska vara:) Nu ska jag och darling kolla på resor, wieeee!!!! Berättar mer lite senare om våra planer, längtar längtar längtar;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0