11 mars 2011

Sitter och gråter i soffan, buhuuu.... Men det e inte för att jag e ledsen utan för att mina ögon rinner som fasen, alltid när jag blir förkyld så ska mina ögon flippa ut, åhhh!!!!! Och näsan ska vi inte tala om, har väl snart snorat upp en hel toa rulle under den här morgonen!!!!Hur mycket snor kan det tillverkas egentligen?!! Aja hur som helst jag orkar verkligen inte sitta inne längre så drar iväg till Darlings jobb och hälsar på och tänkte samtidigt ta och tvätta min bil, det behövs verkligen. Som tur e det soligt ute idag så jag kan gömma mig bakom mina solglasögon, inget smink och svullna ögon, vill inte inte skrämma nån, hahah!!



Solbrillorna köpte jag faktiskt på herr avdelningen på h&m förra året.
Måste köpa mig ett gäng nya olika modeller för alla mina brillor e så
repiga att jag knappt ser ut, haha!! Men dessa får funka idag=)

Have a nice day <3

Kommentarer
Postat av: Ellinore Sånge

Snygga!

2011-03-11 @ 19:05:03
URL: http://ellies.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: Jättekul att du tycker det om örhängena:D

2011-03-13 @ 18:13:50
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0