Lite shopping=)

Sådärja, då har jag hunnit med allt jag skulle hinna med idag! Fick världens finaste halsduk av mami idag när jag var där, hon har stickat den själv=) Lite kul att jag har gått och tänkt på att jag skulle vilja ha en stickad halsduk till våren som jag kan ha med min skinn jacka och så fick jag det idag=) Tur att jag inte hann köpa en innan!! Fick även ett par raggsockor och ett nagellack, tack snälla<3

Var en sväng på tp också och hittade skit snygga byxor, två par jeans i samma modell men i olika färger. Ett par mörk blåa och ett par grå/svarta, och ett par hel svarta i en annan modell. Så nu kanske jag inte behöver köpa byxor på ett tag, eller?! =)

Ligger ner burrad under mitt dun täcke i soffan och ffffrrrryyyyssseeerrr, alltså seriöst kan den här kylan bara släppa nu. ORKAR INTE FRYSA MERA!!!!! Det ska tydligen bli lite plus grader i helgen iaf. Det känns som att jag aldrig hinner tina upp, kallt när man vaknar, kallt när man går ut, kallt när man e på jobbet, kallt när man åker hem från jobbet, kallt när man kommer hem. Åhh ge mig värme NU!!!!! Tur att jag fick halsduken av mami förresten, går omkring med den inne nu, haha=)

Nu ska jag inte sitta här och tänka på kylan för det finns en som behöver mina tankar mer. Nämligen min morfar som har blivit sjuk och ligger på sjukhus. Skulle så gärna vilja se honom och vara där hos honom<3 Men han ska kämpa på och bli frisk, det har jag bestämt!!!!!!!



Båda jeansen är köpta på Bb och de svarta är från Gina.



Fick en goodie bag när jag handlade idag, den innehöll en stor svart scarf
och hår spännen med blommor på=)



Den fina halsduken!!!



De nya bralsen, tröja från Gina och skor Nelly.

Nu ska jag fortsätta packa lite och äta snart, och sen kanske kolla på några avsnitt av SOA, hahah. Vi har blivit helt besatta av den serien vill bara se mer hela tiden det är så spännande nu!!!!

Bye bye!!




Kommentarer
Postat av: Margit

Vilken underbart härlig halsduk du fick av mamsen!!! Förstår att du tycker om den!!! Mycket snyggt mönster och också färgen!!! Grymt snygg!!!

kram!

2011-03-01 @ 14:14:32
URL: http://margitholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0