Hallo!  Då var det alla <3 dag idag och ja...

img_3052 (MMS)

Hallo!  Då var det alla <3 dag idag och jag sitter på jobbet nu och pysslar ihop en liten present min älskling:) ett litet "lycka till på nya jobbet present" haha:)) Imorn är det min b-day, jag blir verkligen 24 år på riktigt imorn!!! Gaaah om 6 år fyller jag 30 år, ha ha!! Fast tycker inte 30 är gammalt, däremot när man fyller 40 då måste man känna sig riktigt gammal!!! Men det e som tur många många många år kvar dit:) Nu ska jag fortsätta och fixa lite här, sen förhoppningsvis åka hemåt snart:) Love/ Lillis


Kommentarer
Postat av: Zandra

Passa dig med va du säger ang 30 om du vill komma på nån fest ;-)

2011-02-15 @ 13:59:01
URL: http://almsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0