Denna fina tulpan bukett väntade på mig nä...

img_3071 (MMS)

Denna fina tulpan bukett väntade på mig när jag kom hem från jobbet:) fick även en London resa av darling, så planerna är att åka dit nångång i april. Längtar sååå:) Tack baby<3 Fredrik hade även varit förbi och lämnat en flaska med vin, så snällt:) Har inte direkt känt av att jag fyllt år idag eftersom jag jobbat hela dagen lång. Men det var ju mer viktigare när man var liten, då gick man och väntade på sin B-day i flera månader, ha ha:)) ligger i soffan och ska kolla på film,köpte en DVD Box till Tom igår med 3 filmer. Action rullar så klart som han älskar!! Ska lägga upp lite bilder imorn på mina fina presenter jag fått:) Kraam och Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0