9 februari 2011

Har precis sprungit ut ur duschen, haft full fart här hemma hos oss hela kvällen. Vi överraskade Gingan som fyllde 30 år igår, så vi lurade hit honom ikväll=) Jag,Tom Sara och Putte och så Kamilla och barnen hade fixat en liten tillställning här hemma hos oss! Kamilla gjorde en jätte fin tårta med en trucker på, haha. Han fick jätte fint armband och halsband och så lite shampo och grejer till bilen såklart av oss alla=) Så kul med små överraskningar!!

Sen så fastnade vi alla i soffan och kollade på gamla bilder, åh gud så mycket roliga fest bilder det finns i våran dator asså=) Många sommar fester har det blivitav de senaste åren, åhhhhh sommar kan den komma snart. Längtar så otroligt mycket till sommaren, härliga grill kvällar och en brun kropp. Det skulle inte sitta helt fel just nu! Men tänker springa iväg till solariet imorn efter jobbet iaf, e en riktig blek fis!!!

Nu måste jag springa till köket och dricka en massa vatten, har druckit alldeles för mycket kaffe (och tårta.) Och det känns i kroppen, har inte hunnit äta nåt idag heller. Fast tårta och kaffe e väl mat, eller?! Ha,ha.



Den fina tårtan=)



Hade på mig ett par lack leggings och typ en blusaktig överdel.
Snyggt när man blandar lite gulligt och lite hårt, haha hur lät inte det=)
Aja ni kanske förstår vad jag menar, haha!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0