8 februari 2011

Hej!

Hemma igen efter att ha jobbat hela dagen lång, längtar till på lördag när jag e ledig och ska sova tills jag vaknar och bara göra sånt som jag vill i helgen, punkt!! Idag e det 1 vecka kvar tills jag fyller, tänk att jag redan blir 24 år!! Det e ju helt sjukt, det känns som jag fyllde 18 typ igår haha=) Jag kommer nog aldrig bli vuxen, jag menar när kommer jag sluta tycka att det e töntigt och typ säga bajs och kiss?! Ha ha...och när kommer jag sluta dra mina töntiga skämt?! Det kommer nog aldrig och ske tror jag, men det e nog meningen att jag ska vara ett barn hela livet, moahahah=) Det känns som så iaf!!

Har funderat på vad jag önskar mig, jag brukar aldrig önska mig något speciellt för jag tycker det e så svårt. Oftast om jag vill ha något så köper jag det själv. Samma gäller julafton, tycker det e skit svårt och komma på något. Men nu i år är det andra bullar... Önskar mig en rosa porshe och 10 miljoner, haha! Nerå skämt och sido. Men önskar mig en kamera eller bidrag till en iaf, skulle vilja ha en liten rosa kamera;) Jag och Tom har ju bara en ganska stor kamera och det e inte alltid man vill släpa runt på den. Min mobil tar ju inga super bilder så då skulle det vara perfekt med en liten kamera som jag kan ha med mig i väskan all the time=)

Och så är det alla <3 dag snart också hade tänkt och bjuda Darling på middag då men självklart så jobbar jag kväll då, så det blir inte av=( Han börjar även sitt nya jobb samma dag så hade tänkt och slå två flugor i en smäll, men får väl laga en lyxmiddag hemma, typ köttbullar och makaroner haha!! Får skjuta upp det till en annan kväll helt enkelt!!

Nepp nu ska jag kolla på lite tv och gosa ner mig i soffan med mina älsklingar<3

Nati nati



Älskar mitt örhänge, de säljs i 2 pack (glitter) men jag brukar bara ha ett och sen dra över håret på ena sidan, soo nice=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0