6 februari 2011

Söndag idag och nu har jag jobbat färdigt den här helgen så skönt!! Är ledig nästa helg sen jobbar jag igen, har bytt helger så jag kan vara ledig 25-27 feb för då åker vi till Sundsvall och firar Zandra som fyller 30 år. Ska bli skit kul för då kommer även Lisa och Andy hem från London, så då blir det fullt ös den helgen=) Hela gänget samlat igen, wohooo!!!!

Ligger i soffan och häckar med Darling som kom hem ikväll från sälen, lagom sliten gubbe jag har här bredvid mig,haha.
Sitter och kollar på gamla bilder som jag hittade i min rosa mini pc som jag helt hade glömt bort att jag hade gömt undan i en låda, ha ha!! Fick bokstavligen damma av den. Köpte ju den när jag började blogga så nu måste den börjas användas lite igen=) 

Nehepp ska försöka och gå och lägga mig snart, har gått och lagt mig skit sent de senaste kvällarna!!

Natti Natti<3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0