5 februari 2011

Då var jag hemma igen efter en hel dag på jobbet och en trevlig kväll hemma hos brorsan och Kamilla. Blev bjuden på en mycket god middag, toast med laxröra till förrätt och Lasange, och en massa yammi till efterrätt=) Så nu är jag propp, puh!! Jag får vänta till måndag med och äta nästa gång, ha ha!! Vi kollade på melodifestivalen och vilken grym låt Danny sjöng -In the club, den kommer gå på repeat i bilen kan jag säga!!!! Jag kan verkligen fastna för låtar och då lyssnar jag på dom typ en miljon gånger och ledsnar aldrig, ha ha!!




Kvällens oufit fick bli ett par jeans från Diesel och tröja från Bik Bok.

Nu ska jag krypa ner i sängen, Dollar ligger och väntar på att vi ska sova;)

Imorn kommer Darling hem, har saknat mitt hjärta!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0