4 februari 2011

Fredag idag och har jobbat hela dagen, så nu sitter jag i soffan och har precis käkat pizza och druckit Loka i mängder, yammii=) Sitter och lyssnar på musik, hittade så sjukt bra gamla låtar på datorn som jag helt hade glömt bort. B.l.a MEDINA - You and I, så grymt bra låt!!! Men hur bra är inte Britneys nya låt Hold it against me, kan säga att den går hårt i bilen, repeat hela tiden, ha ha=)

Det känns verkligen att det e fredag idag så sjukt seg, så det blir en soff kväll för hela slanten för mig. Ganska skönt faktiskt, då har jag lite tid och blogga också=)

Tänkte bild bomba lite alla möjliga bilder från de senaste året typ, ha ha!!

Så här fint blev det i min walk in closet, allt är vitt vitt vitt=)

Ego room;)



En viktig detalj hänger i fönstret min första tofs/tasssooo som jag fick av mami, he he=)



En tavla som jag målat, den pryder väggen i vardagsrummet=)

En kryssning med tjejerna har jag hunnit med och grymt kul var det.
Vi dansade hela natten lång=)

Det blev även en maskerad fest samma kväll som vi kom hem från kryssningen.
Därav den slitna minen, ha ha. Den här kvällen hade vi druckit i ca 36 timmar i sträck, whaaat?!
Söndagen efter tillbringades i sängen hela dagen lång kan jag lova, ha ha!!!! Men kul var det=)



Jag och Darling drog till London förra året och hälsade på Lisa och Andy.



Me and Lisa <3



Lisa and Andy



Turist Javisst ha ha ha!!! Checka in de grymma brillorna med inbyggd skärm, moahaha=)



Det blev en hel del shopping i London, Lisa fick vara min bärhjälp
orkade inte bära alla kassar själv ha ha=)



London var verkligen grymt, shoppingen var awsome och barerna som fanns
i varje hörn var mycket bra stop emellan butikerna;)

Vi planerar in en ny resa nu i April, I Can´t wait!!!!!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0