3 februari 2011


Helt stört vad länge sen jag bloggade, rättare sagt förra året i Juli gjorde jag mitt förra inlägg, gaaahhh!!! Så jaaaa jag tänkte väl göra ett nytt försök nu då.... Vill blogga men hur kommer det sig att jag inte gör några inlägg, konstigt.... Har legat i soffan hela kvällen med datorn i knät och förnyat bloggen lite=) Darling åkte till sälen med hans kompisar ikväll och kommer inte hem förns på söndag kväll. Så jag e home a lone hela helgen. Och det är väl typiskt att det e storm ute när man ska sova själv, det var det sist också när Tom var iväg. Kommer säkert vara vaken hela natten och lyssna på konstiga ljud, ha ha!!!!

Så jaa vad har egentligen hänt under den tiden jag inte har bloggat, antagligen för mycket för att jag ska dra upp allt här och nu, ha ha=) Har shoppat en hel del nya kläder som jag måste visa upp och så har min walk in closet fått en extreme makover, det e så fint där inne nu=) Fick ett ryck en dag och började måla om väggar, tak och möbler och resultatet blev mycket bra=) Ska lägga upp lite bilder på det sen också.

Nepp nu ska jag kolla på en film och dricka bubbel vatten i mängder (som jag för övrigt är helt beroende av) och sova, har 8 dagars jobb framför mig.



Bilderna som jag har på min header och den här är tagna på The Studio-10.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0