28 februari 2011

Åhh äntligen sitter jag i soffan, vilken dag jag har haft. Har jobbat hela dagen slutade 20.15 sen åkte jag fort hem och så åkte jag och Tom iväg till Toms pappa. Vi vinkade hejdå till Lisa och Andy, de åker tillbaka till London imorn :( Men vi ses snart igen, ska boka resan till London så fort som möjligt. Har bokat en helg som passar perfekt för alla=)

Helgen har varit sjukt kul, vi kom fram till Sundsvall ganska sent på fredagen. Vi hann precis till Zandras födelsedag, vi var typ framme 23.30=) Vi drack en öl och sen slocknade vi..... eller vi försökte somna men det var lite svårt för det var nån som låg och snarkade typ hela natten, hahah.

På lördagen var det party för hela slanten, vi drog upp till ett hotell typ efter frukosten och tog en bärs, eller jag var chaffis ner till byn igen=) Men vilket coolt ställe det var, huuuuuur höööögt uppe som helst, det var en grym utsikt därifrån. Sen drog vi hem till Z&M igen och började basta och dricka mera öl, haha=) Vi rullade oss i snön också shit vilken härlig känsla, från tok hett till tok kallt och in i hettan igen=) Och sen blev det ännu mera öl under kvällen, vi drog ut till nåt ställe som jag inte kommer ihåg vad det heter nu, men det var grymt ställe. Hade hur kul som helst, alla dansade järnet=) Lyckad kväll var det iaf, trots taxi resan hem, hahah.....

Söndagen var väl mindre kul, vakande med jooordens huvudvärk... men tog ett gäng ipren och somnade om, sen var jag ok igen,haha=) Jag fick äran och köra hela vägen hem, men kände mig fit for fight faktiskt. Även fast vi gick och la oss kl fem på morgonen, efter att Tom hade stekt hamburgare till oss alla. Shit alltså så köket såg ut då, en bomb som hade släppts=) Men vi fick ju hemma gjorda hamburgare mitt i natten, inte helt fel!!!!

Mina ögon orkar inte hänga med längre, måste gå och lägga mig nu. Men slänger in lite bilder först från helgen=)



Jag och Tom i bilen på väg upp, lagom trötta.



Utsikten från hotel baren



Me and Darling, han har lite svårt för min kamera blixt säger han, varje
gång nån fotade så blundade han, haha!!



Me, Andy and Lisa



Jag, Lisa och Marie



Tjejorna=) Jag hade på mig en svart klänning från H&M och ett par
svarta strumbyxor med prickar på från BB. Och så klart mina klackar
från Nelly=)



Jag och en halv Tom, haha=)



Tom och Zandra, tror att Tom måste börja fotas utan blixt, haha!!!



Utanför krogen, innan vi drog hem. Tack alla för en grym helg=)

Har massor med mer bilder mer orkar inte lägga upp fler, måste sova nu!!

Nati Nati



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0