22 februari 2011

Hej!

Idag när jag kom hem från jobbet så var jag tvungen att tag i min wic, vilken röra det har varit där inne nu i flera veckor typ. Kläder precis överallt, rensade upp och städade iordning. Hälften av alla kläder hade hamnat i sovrummet inslängt i en garderob, hur lätt e det och hitta då?! Men nu e det super ordning, har hängt allt så som det ska hänga nu=)

Igår var jag och solade igen efter jobbet och råkade bränna röven, haha. Jag var helt röd om skinkorna när jag kom hem, såg lite roligt ut=) Ska nog ta det lite lungt med mina sol oljor som jag använder när jag solar=)

Min bil håller på och strular nu också, det e nån grej som måste bytas på den. Det lukat bränt och ryker om den när jag kör, det låter bra va?! Åhhh hoppas att den hinner bli lagad innan vi åker till Sundsvall annars vet jag inte hur vi gör:/ Och den där grejen kostar ju skjortan oxå, känns så tråkigt och lägga pengar på sånt. Men det e ju sånt som man får räkna med när man äger en bil!!!!

Nu har vi tänt en brasa och tänt ljus i hela vardagsrummet, för det e dags för SOA maraton för hela slanten den här kvällen, wohoo=)



En utav kläd högarna som jag samlade ihop runtom i huset, haha.



NU blir det soffan resten av kvällen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0