20 februari 2011

Gud vad helgen har gått fort, det var ju fredag nyss!! Har haft en super bra helg fast jag har jobbat, riktigt skönt=) Hittade förresten en kamera i fredags, super fin röd/rosa typ, så nu kan jag fota riktigt bra bilder, wohoo=) Förutom att jag har jobbat så har jag hunnit umgås med vänner och familj. I fredags så var vännerna över på lite snack, Sara kom med en vin flaska som vi delade på. Sen så somnade halva gänget i soffan ha ha. Igår fick jag så jäkla ont i ryggen på jobbet, så ville bara hem och lägga mig på golvet och bara sträcka ut mig!!! Men när jag kom hem så tvingade Tom och Gingan mig att jag skulle följa med och basta hemma hos brorsan, och det var riktigt skönt för min stackars rygg. Kändes mycket bättre efteråt iaf, så nu e jag hel igen, haha!!!

Fick matleverans när jag kom hem från jobbet idag, Tom och Fredrik köpte med sig S.hot, så jag slapp laga mat ikväll så skönt. Det var gott men deras mat var godare och Myyyyccccckkket starkare, det var det sjukaste jag ätit. Alltså det var så stark så svetten lackade, haha!!!! Så nu ligger vi i soffan och kollar på Solsidan och senare är det ju BB det får man ju inte missa, gamla goda tider=)



Köpte den här söta toppen på h&m, älskar den blåa färgen!!



Matchande byxor till, haha. Älskar mina adidas byxor har alltid på mig dom
när jag e hemma. Det finns väl inge skönare än och komma hem och byta
om till sköna mjukis byxor efter att ha haft tajta jeans en hel dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0