17 februari 2011

Ush säger jag bara, har gått på Ipren idag. Jag tror jag håller på och bli sjuk, hade jätte ont i halsen imorse när jag vaknade. Så har varit helt slut i kroppen idag, hoppas det försvinner under natten för jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu!!!!! Tur att jag e ledig imorn, ska ta en lååång sovmorgon iaf, men sen har jag massor att göra. Ska bla köpa en ny kamera imorn, har suttit och kollat lite på internet vad det finns för något, men hur lätt e det??!!! Jag kan ju typ ingenting om kameror men som tur e brorsan lite insatt så har bett honom om hjälp=) Nu ska jag bädda ner mig ordentligt i soffan och se till att INTE bli sjuk, suck. Tack och godnatt!!



Det står nog emellan dessa 2 kemeror.... tror jag=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Niklas har den understa på bild och den fungerar fin fintt!! Men han har dock ingen rosa ;) han har en orange, skitsnygg den me! Lycka till me köpet! Kram Fia

2011-02-18 @ 20:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0