16 februari 2011

Halloo!!

Gud vad skönt det var och sluta tidigt idag, hann åka förbi solariet efter jobbet. Så nu börjar jag få en liten bränna=) Är så mätt, gjorde en super god lasange nyss. Den blev faktiskt riktigt god, fick godkänt av både Tom och Gingan, haha=) Ska fortsätta kolla på Sons of anarchy snart, Fredrik kom förbi här och lämnade resten av serien. Vi har redan kollat klart på säsong ett, vilka tv serie nördar vi är, haha!

Ska visa några av mina fina presenter jag fått<3



Halsband och armand som syster yster designat själv, så himla fina.
Älskar pärl smycken!



En sjal men hjärtan på, fick den av mammas karl. Köpt i portugal=)
Kommer passa skit bra till skinn jackan i vår!



Skinn klänningen som jag fick av mamma, även den köpt i portugal.
Den satt riktigt bra på, duktig min mami är hon vet vad jag tycker om<3



Ljus lyktan hänger i mitt fönster i wic, fick den av pappa och Sirpa=)

Blev så glad för alla fina presenter, tack alla kära<3

Imorn ska jag jobba hela dagen/kvällen, men på fredag är jag ledig och då har jag massor att göra. ALLTID fullt upp på lediga dagarna, precis så som det ska vara=)




Kommentarer
Postat av: Mami

Kul mitt <3 att du tycke om dina presenter !! Man vill ju ge det bästa och det finaste till sina kära !!! <3 <3

PUSS o KRAM

Your mami

2011-02-16 @ 21:51:45
Postat av: Mami

.... du glömde väskan du fick med...;))

Puss

2011-02-16 @ 21:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0