13 februari 2011

Hej hej!

Haft en riktigt bra söndag=) Idag har min och Toms familj varit här och firat mig. Det fick bli lite firande idag istället för på Tisdag när jag egentligen fyller, men jobbar kväll då:/ Fått jätte mycket fina presenter=) Fick b.l.a pengar till en kamera, armband och halsband, väska, skinn klänning och en ljuslykta, tack alla snälla=) Jag bjöd på små bakelser som jag slängde ihop imorse, det gick faktiskt bra och baka denna gång!!! Förra gången jag bakade stog jag och svor i köket allt gick åt pipan, hade köpte fel ingridienser och fick åka iväg till affären och handla en gång till....haha!!! Det e tur att man bara fyller en gång per år, då slipper man ha ont i magen så ofta om bakandet går åt pipan, haha!!!

Nu ska vi ha en riktig slappar kväll här o soffan, ska fortsätta kolla på alla avsnitten av Sons of anarchy. En ganska bra serie faktiskt. Imorn börjar Darling sitt nya jobb också så måste få honom i säng tidigt ikväll så att han inte försover sig imornbitii, haha. Gud vad hemskt och börja ett nytt jobb och så komma försent första dagen!

Slänger in lite bilder från i fredags när vi hade badkväll här hemma=)



Jag och Sara står och värmer oss vid eldkorgen! Vi luktade gammal
brandrök efteråt, nice! NOT!! Men vi höll oss varma iaf=)



Bad gänget=)



Fredik och Tom



Fina Sara och jag!!



Glada miner=)



Nån ser lite sliten ut på bilden, haha=)
Hade skit roligt den här kvällen, vi har redan planerat in nästa bad kväll=)
Och nästa gång kanske vi ska ta det lite lungnare med eldandet, det var nästan
så man blev brännskadad för det var så varmt vatten,haha=)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0