10 februari 2011

Vilken skit dag jag har haft idag, allt har bara varit så tråkigt....ingen motivation alls har jag haft, hatar såna dagar. Är säkert för att jag har jobbat så många dagar i streck nu men sista dagen imorn sen ledig!!! Och det här snöovädret gjorde ju inte saken bättre åhh vad jag hatar vintern nu, kändes som att våren var på väg för nån dag sen men nej nej..Åhhh!!! Ne jag är inte bitter, haha. Blev iaf på bättre humör när jag fick åka och sola efter jobbet. Måste börja sola lite nu, jag e så blek att man snart ser igenom mig, haha=) En liten brunare nyans på kroppen har väl aldrig skadat=)

Imorn har vi bjudit över lite vänner hem till oss och ska bada i våran badtunna ute och dricka lite öl=)  Det är Tom och min bror som byggt två tunnor, en till oss och en till dom, så himla duktiga grabbar!!!! Så det blir nog en riktigt rolig fredag kväll, det kan behövas efter denna arbetsvecka!!!!!!




Den magiska tunnan,haha=) Jag hjälpte faktiskt till och byggde lite på den!!
Jag tog fram mina snickar kunskaper, inga konstighter!! Haha=) Fin va?!



Måste visa mina absoluta favortiter just nu, I´m in love!!!! Beställde dom från
Nelly för ett tag sen och dom är så sjukt snygga och sitter som ett smäck
på foten. Synd bara att det varit såå mycket snö, har bara haft på mig dom två gånger:/
Jag e redo för våren, men vart är den?!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0