5 april 2011

Åhh vad irriterad jag blir, det REGNAR ute. Jag som skulle ut och powerwalka direkt efter jobbet!!! Jag har äntligen kommit igång, igår var jag och Darling ute i 1 timme. Men hoppas det slutar regna snart så jag kan gå en sväng. Dagarna har gått så sjukt fort, och helgen gick verkligen sjukt fort. Jag var ledig i 3 dagar, men det kändes inte som det. I fredags så var jag och Sara på en shopping runda och hittade lite fina grejer, vi fick även sällskap av Fia=) Jag som hade lovat mig själv att inte shoppa nåt typ innan vi åker till London:P Men köpte ju självklart bara sånt som jag var tvungen och ha, haha=))

Jag måste nog börja skriva en lista på allt som ska handlas när vi åker, har typ en miljon saker som ska handlas, hehe=) Kommer ha en helt ny vår garderob när vi kommer hem, och Darling menade på att vi inte behöver ta med nån resväska när vi bokade våra biljetter, haha. Att vi bara skulle klara oss med handbagage, hur tänkte han där egentligen?! Nääää resväskan ska med på resan.slut=)) 



Hittade ringen som jag ville ha, 2 finger ring från GT=)



Även dessa fick följa med mig hem. Snyggt med ett par svarta 
strumpbyxor och shorts till och så skinn jackan såklart=) 



Loreals lotion med light tan, håller min bränna lite bättre på kroppen=)



Igår var det iaf sol när vi var ute och powerwalkade, men det ska tydligen
bli super fint väder till helgen har jag sett=) Jobbar ju då men en liten
glimt i solen hinner jag nog med iaf=)

Får väl kolla lite på tv så länge tills det slutar regna, OM det slutar?!

Love/ Lillis

 

Kommentarer
Postat av: Rafael

Better photo, beautiful -without photoshopping... ;)

2012-02-16 @ 17:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0