16 aprill 2011

Sitter hemma och shejkar loss till Radioseven=) Härliga dag!!!!!! Ikväll blir det girls night här hemma, det ska badas ute och drickas vin och babblas massor <3 E på riktigt party humör, ska snart dra iväg och hämta Malin från tågstation hon kommer från s-tälje=) Sen kommer alla andra härliga tjejor också, Kamilla, Heidi, Sara, Ann-marie och så lilla jag såklart, hehe=) Jag försöker samtidigt hålla elden igång i tunnan så vi slipper sitta i iskallt vatten ikväll, haha=) Det e ju fasen ett heltidsgöra och bara elda. Men får ju kämpa lite om man ska ha det gött i det varrrrrma vattnet=) Hmmmm det kommer lite bränn dofter från mitt hår lite då och då, haha. Får nog akta frillan så jag slipper köpa peruk, hahah!!!! Nepp ha en underbar helg gott folk=)



Love// Lillis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0