1 april 2011

Hej hej!!

Idag e det första april, helt sjukt vad tiden går fort. Det var julafton nyss kändes det som. Jag hade hoppats på super fint väder idag när jag e ledig men istället så e det mulet och disigt=/ Men det e ju varmt iaf=) Var iväg och solade imorse, alltid på mina lediga dagar, hehe=) Har även hunnit med och städat och tvättat här hemma, så nu drar jag iväg ner på stan en sväng. Ska kolla om det finns en ring, hittade ju min ring i stockholm som jag vill ha men så var det fel storlek!!!! Så hoppas på att den finns, vill verkligen ha den. 2 finger ring med ett kors på, den jag bloggade om för nån vecka sen=)

Får se vad som händer i helgen vi har inget planerat, jag skulle vilja åka iväg nånstans igen, haha=) Känns som att man har varit hemma tillräckligt den här vintern så nu e det dags och börja leva igen, haha=)

Nepp ha en bra dag allihopa, och gå inte på alla april skämt som dras idag,höhö=)




Me today=)

Love/ Lillis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0