TISDAG!!!! ush inte alls en bra dag kommer...

img_0666 (MMS)

TISDAG!!!! ush inte alls en bra dag kommer jobba 10 timmar idag känns så sugit!!!! Hade möte imorse så därför blir det en lång dag idag:/ Har iaf lunch nu så ska försöka trycka i mig en kanna med kaffe så jag inte somnar!!! Ikväll skulle jag behöva ta tag och städa lite får se hur mycket ork och motivation jag kommer att ha..... Måste även börja rota fram alla sommarkläder ur garderoben om det e nåt som passar?! Det mesta e alldeles för stort, så det blir nog att åka med en tom resväska till Bulgarien och fylla på den där:)) idag e det bara 1 vecka kvar tills vi åker:) Ha en bra dag!! <3/ Lillis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0