Power Walk blev det ikväll med baby, gick ...

img_0669 (MMS)

Power Walk blev det ikväll med baby, gick en lång lång prommis över 1 timme i det härliga vädret, hittade en liten bäck längs vägen som jag höll på och ramla ner i, så e det när man ska fotas, ha ha:) Har även hunnit med och städa och rensat bland kläderna, har så svårt och göra mig av med kläder som jag inte ens använder. Det känns ju så fel och slänga, men det måste ju bort så man får plats med nytt;) Hittade ett par nya byxor som jag köpte för nån vecka sen som jag hade glömt bort!!!! Kanske ska ha dom på lördag för då blir det party hos min bror och Kamilla de fyller år nämligen:)) Ska bli skoj, shit brorsan fyller 30 år och det ska firas!!!!!! Ska glo lite på tv innan sängen kallar.... Nati nati


Kommentarer
Postat av: Sara

jag kan ta dom kläder du inte kan! eller köpa för en billig peng! :)

2010-05-19 @ 21:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0