Onsdag!

Godmorgon! Vaknade för 1 timme sen väldigt utvilad nu. Tog en morgon kaffe ute i solen jätte varmt ute idag, men så kommer molnen=/ Känner mig mycket bättre idag det var nog bara ett tillfälligt virus som bet tag i mig ha,ha. Så imorn blir det jobbet igen....

På fredag åker vi till Sundsvall och hälsar på Zandra, Markus och lilla Rasmus. Ska bli kul och hälsa på dom, Emma följer med oss också=) Så upp till Norrland, here we come=)

Nu ska jag måla mina nails, det blir dagens uppdrag ha,ha. Börjar bli lite rastlös av att bara gå omkring hemma nu, alltid lika jobbigt och vara sjuk och bara vara hemma och typ få liggsår för att man ligger i soffan typ hela dagarna ha,ha. Ha en bra dag!!



Kaffe i min rosa mumin mugg ute i solen=) Längtar såååå till sommaren nu!!!!

<3/// Lillis

Kommentarer
Postat av: Zandra

Krya på dig! Vi vill inte ha nå bacilusker här!!!

2010-05-05 @ 11:58:15
URL: http://almsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0