Måndag!

Japp då sitter jag i soffan efter en lång dag på jobbet och då menar jag verkligen en lååååååång låååång dag. Börjar bli sjuk har varit helt konstig i kroppen idag, såå nu e det vila som gäller. Blir hemma från jobbet imorn, hoppas jag inte blir dunder sjuk!!!!

Hann inte blogga igår det var en fullspäckad dag, vi plockade fram ute möbler och grill nu e sommaren på väg äntligen, yejj=) Sen så åkte vi till stockholm ett gäng med Gingans bil som inte direkt är så diskret (visar bild) drack lite söndags öl och hade det gott i det fina vädret, ha ha. Mer säger jag inte=) Kul hade vi iaf!!!!

Nu ska jag kolla på Hollywood fruarna och njuta av min favorit, Maria Montazami. Love her!!!!

Lite bilder först.



Jag i stockholm igår, fråga mig inte varför jag ser bajsnödig ut, ha ha=)



Jag med den "lilla" bilen vi åkte omkring med igår=) Skulle lätt kunna tänka mig att ratta runt i en sån kvinnlig bil ha,ha=)



Mina nya skor jag köpte i lördags så grymma och jätte sköna.



Diamonds are girls best friend;))

Nati nati/// Lillis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0