I´m back...... Again.....

Har saknat min blogg lite så nu e det nog dags igen=) Har piffat upp den lite så det ska bli lite som en nystart, hi hi=) Har hänt så mycket under de senaste månaderna så tänker inte gräva fram nåt gammalt. Sitter i soffan och har ängnat hela kvällen till min lilla dator som har legat under soffan och skräpat i flera månader.... Jag har mys kväll för mig själv skönt och få vara lite själv ibland oxå och rensa hjärnan ha ha. Darling är iväg med grabbarna och festar, så jag tänkte att jag ska bara vara hemma och få iordning min blogg och så har jag hyrt en film oxå som jag ska titta på snart. All about Steve heter den nån komedi, verkar bra iaf.

Imorse blev det sovmorgon det blev så sent igår, kom inte i säng förns kl03.00... Imorse skickade syster sms och frågade om jag skulle följa med ner på stan och det e klart att jag INTE tackar nej till sånt. Så det blev shopping idag oxå. Var nere på stan igår oxå och shoppade massor med fint=) Så nu finns det lite fina och nya vårkläder i min garderob, aldrig fel!!! Eller det har ju varit ett måste, alla mina gamla kläder har blivit så stora har ju deffat lite de senaste månaderna så det känns bra och köpa kläder i mindre storlekar nu=) Hittade ett par skit snygga skor oxå som jag måste lägga upp en bild på imorn=) Nu blir det film och bubbel vatten i massor som jag ÄLSKAR!!!!




Den snygga tröjan med spets puffar från H&M och de gråa brallsen från Cubus. Och så får jag inte glömma den snygga ringen med en blomma på, kommer från London. Fick den av Lisa när jag fyllde år=)



Nu e det soffan som gäller, myyyys=) Börjar äntligen bli lite ljusare i håret igen, men det kommer inte bli toook blont som det var förra sommaren, ush. Jag trivs jätte bra i typ den här färgen som jag har nu=)

Ha en skön Lördag kväll nu för det ska jag ha!!!!

LOVE/// Lillis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0