Hey....

Sitter och kollar på gamla Top Model avsnitt alltid lika kul. Helt otroligt att jag inte somnade i soffan brukar ju alltid göra det, men det e nog för jag sovit så länge på mornarna. Hoppas jag kan somna ikväll bara, ska ju upp 06.30 imorn bitti till jobbet=/ jihooooo, not!!!

Nu ska jag göra lite pannkakor till Darling så han har maten klar på bordet när han kommer hem från jobbet, vilken fru han har va hi,hi=))

Ush vad dåligt väder det blev helt plötsligt...Ha,ha kommer på mig själv att jag tänker och pratar om vädret hela tiden. Vill ju bara att det ska vara soool hela tiden=) Har en app på min mobil med vädret, går nog in där och kollar på vädret typ 10 gånger om dagen=)) Kanske ska utbilda mig till metreolog ha,ha!!!!



Nu måste jag lyfta på rumpan och gå in i köket och börja med pankisarna=)

Love// Lillis


Kommentarer
Postat av: Emma

Gud så gott med pannkakor! Inte ätit det på jätte länge. Ses snart..

2010-05-05 @ 18:15:00
URL: http://klememma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0