Halloj!! Då var det en ny jobb vecka igen....

img_0590 (MMS)

Halloj!! Då var det en ny jobb vecka igen.... Och så sjukt trött!!!! Jag trodde jag skulle få lägga mig i soffan direkt igår när vi kom hem, men icke. Istället fick jag börja städa min bil den kommer eventuellt bli såld idag, jag kommer börja gråta om den blir såld, buhuu... Men ska ju köpa en ny fin bil igen, yejj:) Har dock inte bestämt mig vad det blir, men en sak vet jag att den blir en BMW såklart;) Efter bil städandet så kom en arkitekt förbi hemma hos oss vi har nämligen planer på att bygga ut vårat hus, spännande!! Men det e bara planer sen får vi se hur det går!!! Så ja klockan var halv 12 innan jag kom i säng så trött e bara förnamnet!!! Har lite lunch nu iaf, ska försöka hålla mig vaken!!!!


Kommentarer
Postat av: Zandra

Va, kom det en arkitekt redan igår??? Blev det nån intressant ritning då? Kul att ha er här i helgen!

2010-05-10 @ 13:03:40
URL: http://almsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0