En bild från i lördags syster yster, Linne...

img_0701 (MMS)

En bild från i lördags syster yster, Linnea och jag, bästa!!! Nu börjar jag få lite resfeber har packat klart det lilla jag ska ha med mig i min stora resväska, hoppas på och hitta mycket kläder i Bulgarien för min sommar garderob hade inte mycket som passade:/ Fast kul och köpa mycket nytt:) ska betala lite räkningar nu och fixa det sista för imorn drar vi, underbart:)  blir nog Inge blogga på semestern så hörs sen när vi kommer hem!!!! Love/ Lillis


Kommentarer
Postat av: mami

Mami ölälskar pch fota er, mina älskade <3 !!!! Blev så fiiin bild !!! Önskar en kul och skön semestervecka till er alla men ta hand om er, vill ha er tillbaka <3 <3 <3 <3 <3 <3 PUSSSSS

2010-05-24 @ 23:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0