TORSDAG!! Så här tillbringar jag min lunch...

img_0739 (MMS)

TORSDAG!! Så här tillbringar jag min lunch, ute i solen och steker. Underbart, synd bara att bikinin fattas men kanske lite och ta i och byta om till bikini ha ha:) Idag e det en lovley dag min sista dag och jobba och sen ledig i tre dagar inte helt fel:) Hoppas på mycket bra väder i helgen så man kan vara ute hela dagarna:) Imorn ska jag agera frisör till mamma ska färga håret på henne och sen blir det sväng ner på stan och kolla om det har kommit in nåt fint i butikerna. Jag skulle vilja ha mer linnen med blommor på, har ett från Gina med små knappar på framsidan och e helt förälskad i den;) Så hoppas jag hittar nåt, måste även köpa ett par nya svarta byxor till jobbet, nu kör jag bara med leggings och börjar tröttna på det!! Ska dricka lite kaffe nu och fortsätta sola, ha en underbar dag!!! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0