TISDAG!!! Satte väckning imorse 2 timmar i...

img_0798 (MMS)

TISDAG!!! Satte väckning imorse 2 timmar innan jag skulle till jobbet, drog på mig bikinin och sprang snabbt ut i solen;) Härliga sommar! Ville bara ligga kvar och njuta men jobbet kallar även fast det är soligt ute, varför?! Ikväll kommer Mami och hennes Karl på besök, ska slänga ihop en middag lite snabbt när jag kommer hem och bjuda dom på. Pyttipanna e det enda som finns i frysen, hinner inte laga nåt exlusivare eftersom jag jobbar till kvart över sju idag:/ Men det går nog ner iaf hoppas jag!! Nu ska jag kolla mailen och dricka kaffe, mmmm!!! Kram


Kommentarer
Postat av: mami

Joo, JÄTTETACK för en mysig kväll <3 Pyttipannan va ju god och glömde klockan så mysigt vare ;) PUSS min <3 älskade !!

2010-06-16 @ 15:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0