ONSDAG!! Känner att den här dagen kommer a...

img_0728 (MMS)

ONSDAG!! Känner att den här dagen kommer att bli bra trots att jag jobbar men får åka hem vid fem idag iaf. Var så sjukt trött imorse ville bara ligga kvar i sängen men drog i mig lite kaffe då brukar jag piggna till lite:) idag ska jag hem och fixa våra ute möbler med darling, vi håller på för fullt och rengör och oljar.... Inte kul men vill ställa upp möblerna så fort som möjligt så det blir mysigt på altanen:) Tänkte även köpa nån buske eller vad det heter och plantera i en stor kruka, ha ha kan inget om plantering men det e väl bara trycka ner i krukan:) ikväll hoppas jag hinna med en prommis iaf, måste komma igång igen för på semestern blev det inte direkt nyttig mat eller träning, men det var härligt och njuta:) nu ska jag vila lite innan jag måste jobba lite igen.... <3 Lillis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0