Natt bloggar lite, kan inte sova fast jag ...

Natt bloggar lite, kan inte sova fast jag e trött..hmm!!!! Hade en jätte trevlig dag och kväll med Stina och Fredrik igår, vi gick ju somsagt ner på stan och käkade lite på Grappa och tog några öl:) Men burrr vad kallt det va, vi tvingade oss själva att sitta ute så vi skulle se alla glada studenter vad gör man inte:) Senare på kvällen drog vi vidare på lite äventyr, mer vill jag inte säga för det var så tråkigt så vi drog hem ha ha!!! Så lite sliten var man imorse eftersom vi höll igång hela dagen igår, så idag har det bara tagits lungt:) tråk väder har det ju oxå varit så det blev en film kväll, nu ska jag försöka sova lite, jobb imorn, jippii:/ Nati nati


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0