MÅNDAG!!!! Då var den nya jobb veckan igån...

img_0719 (MMS)

MÅNDAG!!!! Då var den nya jobb veckan igång igen känns lite tungt faktiskt, nu längtar jag till semestern. Tror det är ca 6 veckor kvar..... Jag som trodde att jag skulle hinna med lite solning innan jobbet imorse medn icke, solen ville inte riktigt titta fram:/ Funderar på och åka sola efter jobbet, vill inte blir vit igen nu när jag fått en bra grund:) sen så skulle jag vilja ta en Walk ikväll också men får se vad man hinner med, hatar och jobba kvällar på sommaren!!!!! Det e så mycket man vill hinna med efter jobbet men tiden räcker ju inte till!! Hemma fru skulle man ta och satsa på;) nu ska jag försöka fördriva tiden här på worket..... Love<3


Kommentarer
Postat av: mami

En <3 styrkekram , semestern närmar sig varje dag !!! BAMSEKRAM <3 -mami

2010-06-07 @ 14:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0