Köpte en ny body scrub idag och den doftar...

img_0730 (MMS)

Köpte en ny body scrub idag och den doftar verkligen lovley, så jag har tillbringat över en halv timme i duschen och försökt och skrubba bort huden!!!! Jag flagnar verkligen på hela kroppen det e heeeelt sjukt!!!! Jag förstår NU hur mycket jag brände mig i Bulgarien, skrubbade tills jag blev helt röd på kroppen, ha ha!! Så jag ser helt trasig ut som Julia sa till mig i Bulgarien, sötnos:) Ska dra och sola imorn igen efter jobbet så jag kanske blir hel igen;) Började titta på Panoramal Activity (vet inte hur det stavas) nyss men den var ju jätte seg så stängde av, får kolla färdigt på den en annan dag istället för rastlös för det nu. Så nu e det nån action rulle istället och sen go to sleep. Nati nati


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0