Hej och hå!!! Vilken underbar dag det har ...

img_0880 (MMS)

Hej och hå!!! Vilken underbar dag det har varit idag. Klev upp tidigt idag och börjar sola här hemma, men sen drog jag vidare och solade hemma hos Kamilla roligare med sol sällskap;) Det blev 3 dopp i poolen oxå, kallt men mycket skönt. Så idag har jag fått lite färg, men måste sola baken lite mer, helt vit på baksidan typ om man jämför fram ha ha:) På eftermidagen så blev det en sväng på tp, handlade fyra kassar med öl och vin, yammiii! Hittade även 2 klänningar och en kjol så får se vad jag ska ha på mig imorn, har inte bestämt mig än. Vi ska iväg på midsommar fest hos en kompis det ska bli kul, vi kommer vara ett stort gäng så det ska bli skoj:) Nu ska det vikas lite tvätt och tvätta lite mer, buhuu:/ Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0