Hej bloggen!

Då var man hemma från den härliga semester veckan, eller vi kom hem i onsdags men har inte kommit igång med bloggandet än.... Bulgarien var verkligen mycket bättre än vad jag hade förväntat mig, härliga människor och mycket billig shopping=) Hittade massor med sommarkläder, ska lägga upp lite bilder på shoppingen imorn!!!

Vi verkligen njöt av veckan mycket sol,öl och drinkar blev det kan jag lova=) Den första sol dagen började som ALLTID med att köra på med olja utan faktor...... Jag brände mig så mycket första dan så jag var tvungen att ligga i skuggan två dagar efter det, skojja att det var jobbigt. Men får skylla mig själv, fick blåsor efter ett par dagar på hela överkroppen inte skönt!!!!!! Så nu när vi kom hem så släpper hela jäkla huden från kroppen, ha ha det ser lite roligt ut. Men nu e det bara och fortsätta på brännan, älskar och vara brun på sommaren så fräscht!

Sooo nu e man tillbaka i verkligheten igen känns sådär skulle vilja dra igen, men några veckor kvar att jobba sen e det semester i 4 veckor, jihoo=) Ska upp och jobba imorn så här kommer det lite bilder från resan=)



Vårat hotell, grabbarna sitter vid pool baren och beställer drinkar.



Mmmmmm mycket god öl =)



Den här dagen fyllde brorsan 30 år så det firades med mycket drinkar senare på kvällen!!!!

Me and Darling, Happy hour var det överallt=))

Julia sötnosen and me<3



Theodor busungen=)



Ha ha lite senare på natten ;)



Yes såhär såg dom flesta dagarna ut!!!!!



Me me me=)



Natt promenad till hotellet efter att vi varit på couytes ugly och kollat på när brudarna shakade loss på bardisken och tände eld på den, grymt ställe=))

Japp det var lite bilder från resan, längtar redan tillbaka......

Love// Lillis


Kommentarer
Postat av: mami

Ooooh så fina bilder <3 <3 längtar tillbaks dit och Nessebar ....!! Kul att resan lyckats och ni är nöjda !! Puss min älskade <3

2010-06-05 @ 23:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0