Äntligen ligger jag i soffan, fullt upp ef...

img_0721 (MMS)

Äntligen ligger jag i soffan, fullt upp efter jobbet. Hann sola en snabbis så skönt med värme:) Sen så var jag och darling tvugna och åka iväg och handla lite mat, kylskåpet ekade!!! Men nån prommis hann jag inte med, hoppas på lite mer tid imorn! Så det får bli några situps i min maskin ikväll istället:) Känner mig på topp humör nu när sommaren äntligen verkar vara på väg, konstigt det där att man blir piggare i kropp och själ på sommaren, I Love it:) och bara att det är så ljust på kvällarna, man vill ju aldrig krypa ner i sängen och sova! Men crap that, det är på sommaren jag lever!!!! ÄLSKAR SOMMAREN!!!  Nu ska jag kolla på tv och sen sova nångång;) Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0