Hej där! Sitter på jobbet och dör av värme...

img_0947 (MMS)

Hej där! Sitter på jobbet och dör av värme, sjukligt varmt här inne!!!! Men snart sticker jag hem tack gode gud. Emma och gänget e hemma hos oss och solar så ska joina dom i stekar vädret:) Nu jobbar jag bara 7 dagar sammanlagt sen e det semester, äntligen!!!!!!! Helgen som var kändes som semester, gjorde bara massa härliga grejer, lovley! I fredags åkte vi till Västerås och hängde i hamnen med vännerna i deras båtar och drack massa öl, yammi!!! Vi har fått besök av toms systrar så igår åkte vi till deras mamma ute på landet, käkade och drack en massa vin och babblade. Så kul och träffa alla, var så länge sen!! Nu ska jag ta mitt pack och åka hem snart!!! Kram/ Lillis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0