Och så var det håret igen då....

Jag e vaken sen länge länge, gick upp vid elva imorse redan. Det var en ganska lugn kväll igår faktiskt, så jag mår bra idag=) Vi hade jätte trevligt igår käkade god mat och efterätt och så lite öl oxå=) Vi kom hem nyss var förbi min syster och lämnade min dator där, så nu kanske den kan bli lagad av Andreas..hoppas,hoppas=) OCH  så färgade jag mitt hår idag igen det var ju somsagt lite för grått så nu blev det mycket bättre, men vad mörkt det e...hjälp!!! Fast jag trivs ju me det endå, det e kul och prova på. Men det skulle ju bara bli lite mörk blont från början, men men=)) Idag blir det väldig lungt verkligen en slappar dag, regnar ju ute oxå.... Mysigt!



Och så var det håret igen då..... Så svårt och se färgen men det e typ mörk brunt med lite inslag av coppar typ. Ser ut som det e lite slinger i det oxå, mitt blonda hår skiner igenom lite av nån konstig anledning. Alltså det e så konstigt när man köper hårfärger för det blir verkligen aldrig samma färg som det e på förpackningen. Så detta blev alltså resultatet mörkt brunt fast jag egentligen ville ha mörk blont..ha,ha=)) Sen var jag tvungen att färga mina ögonbryn mörkare nyss oxå, har nog färgat tillräckligt nu för ett tag..he,he. Nu ska jag krypa ner i  soffan och bara söndags mysa.

Puss kram


Kommentarer
Postat av: Lisa

Josefin!!!Du maste ha gatt o blivit full standigt GALEN!!! Haha. For nagra ar sen hade du aldrig fargat ditt har o nu fargas det hej vilt. Men du passar i brunt :) Har ju tyvarr inte sett det i verkligheten annu. o antar att jag inte hinner denna gangen heller for du lar ju ha blivit blond till pasken igen. ;).



Jaja, kul att du borjat skrivit igen iaf. o mera bilder vill jag ha sa jag far mig en uppfattning hur du ser ut nu KVINNA!!



Godnatt. Puss o kram

2009-09-13 @ 23:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0