Söndag....

Så mätt,mätt,mätt i magen!!!!! Har ätit lasange och äppelpaj till efterrätt med vaniljsås...Jammi=) Imorse åkte vi iväg och kollade på Toms mammas nya hus som hon ska flytta in i, ett jätte mysigt torp ute på landet med sjöutsikt. Vi ska hjälpa henne att måla och tapetsera lite för det e lite och fixa, fast det e bara roligt och kunna hjälpa till=) Sen har vi bara glidit runt hos Darlings kompisar hela dagen lämnat grejer och hämtat grejer, en riktigt skön dag. Imorn e det jobb igen så nu sitter jag i soffan och bara degar, ska slå på Top Model nu som jag spelade in nyss. Sen e det bara krypa ner i sängen, fast jag kommer garanterat somna i soffan ikväll iaf...väldigt ovanligt det händer nästan aldrig....HA,HA!!!!!



Me and Darling idag ute på landet, så himla fint och mysigt ställe=)



Ute i solen idag, No make up måste jag tillägga.... Shit vad blev man börjar bli blek. Måste börja sola lite nu till hösten så man inte ser ut som en albino..ha,ha=)

Sov gott!!!!

Puss kram

Kommentarer
Postat av: Emma

heej =).. Gud sa mysigt ute pa landet .. Hoppas ni far iordning riktigt mysigt tills vi kommer hem =) Saknar er. Puss o kram

2009-09-21 @ 10:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0